vineri, 30 noiembrie 2012

Mancarica noua si baita cu surprize

Am spus ca mai scriu cand apar noutati in lumea mea piticeasca..
Am aflat ce e ala morcov. Si nu e bun! Mami zice ca e bun pentru mine,dar mie nu-mi place. Am mancat eu de vreo 3-4 ori,da mai mult asa,de gura lui mami. Si l-am papat cu lingurita,ca doar sunt fetita mare.
Dupa morcov,mi-a luat tati cereale. Cu vanilie (cica). Am auzit-o eu pe mami ca n-au nici un gust,dar mie alea imi plac. Si mananc mandra din ele. Abia astept sa vina ora la care mi le face mami. Acum 2 zile am incercat singura sa pap cu lingurita. Si mami m-a lasat. Dar nu prea am nimerit gurita,am nimerit mai mult capul si fata lui mami.Sa nu-i spuneti lui mami,dar eu defapt vroiam lingurita,ca e colorata si imi place.
Aseara am avut parte de o baita cu noutati. Eu ziceam ca fac baita si gata,mare lucru,dar ce stiam eu...
M-am pomenit in baie cu tati care avea o chestie roz si incerca sa o agate de mine. Dupa ce a reusit,m-am pomenit in apa. Am studiat eu putin problema,o vedeam si o auzeam pe mami care spunea ca o sa-mi placa si sa nu-mi fie frica,asa ca am zis ca nu poate fi asa rau. Am dat putin dintr-o mana,apoi dintr-un picior...si imi place!! M-am si rostogolit,am incercat si sa ma ridic in picioare si e mai usor in apa. La un moment dat,m-a scos mami. Si eu,care n-am plans niciodata la baie,am facut un scandal.... Pai cum sa ma scoata,ca imi placea,era bine. Pana la urma am cedat,ca a zis mami ca mai facem asa zilele astea.
Domnul doctor cardiolog a spus ca sa nu ma lase sa ma fortez si daca ma invinetesc catusi de putin sa ma scoata. Dar eu eram mai roz decat colacelul. De obosit nici vorba. Si am stat mai bine de jumatate de ora.
Dar daca mami a zis ca ajunge pentru prima oara,ma conformez,ce sa fac.
Si pentru ca n-am mai pus poze de ceva vreme,va arat unele proaspete si un filmulet cu mine la baita.
Asta ca sa vedeti si ce grasuna m-am facut,ca am depasit pragul de 5,5 kg.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu