miercuri, 7 noiembrie 2012

Am implinit 5 luni!!!

Iar n-am mai scris de ceva vreme,dar am fost o pitica ocupata.
Am fost la vaccinul de 4 luni (eu am avut vaccinurile putin decalate) si doamna doctor a fost incantata de evolutia mea. A spus din usa ca se vede ca-s mai grasuna,ca am facut falcute. Am depasit putin pragul de 5 kg,ceea ce pentru mine e foarte bine.Pap din ce in ce mai mult si mami si tati sunt mandri de mine. Am auzit eu ca de saptamana asta vor sa-mi dea putin morcovel,abia astept sa vad ce-i ala si daca e bun. Am inceput sa rad din ce in ce mai mult la lumea care vorbeste cu mine pe afara si acasa cu mami am incepu sa rad in hohote.Mami rade cu mine de nu mai poate cand ma aude ce frumos am inceput sa rad.
Maine merg la vaccin (iar!). O sa mi se faca faimosul vaccin Synagis. Si pentru asta tin sa-i multumesc din suflet domnului doctor Craciun Adrian de la Spitalul Cantacuzino.
Acum 2 saptamani am resit sa racesc.Si a racit si mami cu mine. Dar spre norocul meu n-a tinut mult si nici n-a fost ceva serios.
Am fost si la control la cardiologie si domnul doctor Nicolescu a spus ca ma prezint foarte bine.Am inceput sa ma obisnuiesc cu dl doctor si nu prea ma mai supar la ecografie.Mai mult,ma uit si eu acolo pe monitor,ca doar e inimioara mea si trebuie sa vad si eu ce se intampla,chiar daca nu inteleg mare lucru.
La control,mami a intrebat daca pot sa innot,iar dl doctor a spus ca da,asa ca de saptamana asta voi avea parte de o experienta noua si,sper,placuta.Mie imi place sa fac baita,dar mami spera sa-mi placa si cu colacelul in jurul gatului.
Am inceput sa fiu din ce in ce mai interesata de jucariile din balansoar si patut si am inceput sa le bag in gurita. M-am acomodat mai bine cu prietenii mei patrupezi si parca ei sunt mai interesanti decat jucariile. Am descoperit ca e comic sa-i apuc de urechi si de nas,mai ales ca vin singuri sa le mai fac.Ma amuza tare mult cand latra,incep sa rad instantaneu. Strabunica zicea ca ma sperii,dar s-a lamurit ca mie-mi place cand m-a vazut cum rad la ei. Am fost cu ei in parc si mami a decoperit (eu stiam deja) ca ma pazesc. Cum venea cineva spre carutul meu,cum apareau imediat sa vada ce se intampla.
In rest,fac inca mult nani,si ma lungesc. Mami zice ca nu o sa par grasuna niciodata in ritmul in care ma lungesc. Nu i-a venit sa creada cand mi-a luat haine de 6 luni si mie imi erau mici.Asta in conditiile in care eu sunt putin in urma fata de copiii de varsta mea.








In incheiere,as vrea sa le multumesc enorm domnului Cabral si doamnei Artemis de la `Zambet si Suflet` pentru tot.Si tuturor celoc care m-au ajutat pana acum.Nu as fi crezut niciodata ca niste necunoscuti imi pot fi asa apropiati mie,o pitica.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu