luni, 1 octombrie 2012

Desene animate,laptic,plimbari si multe zambareli!

Sa va povestesc ce si cum am mai facut eu intre timp. Sa nu credeti ca daca sunt mica si dorm mult am o viata plicticoasa. Nuuu..! Am o personalitate puternica si arat acest lucru! Dupa prima pozna cu sonda din nasuc,am fost la spital si mi s-a pus alta. Dar daca eu m-am hotarat ca nu mai vreau,apoi nu mai vreau. Asa ca in aceeasi seara,pe la ora 12,mi-am scos-o din nou. De data asta am reusit cu manusi in maini ( ca imi pusese mami manusi ca sa fiu cuminte). Asa ca mami cu tati au vorbit si au zis sa ma lase o zi fara sonda sa vada cat mananc. Si am mancat,dar cate putin si des. Cam 25-30 ml,o data pe ora. Si au stat mami si tati pe baricade toata  noaptea ca sa pap eu cat trebuie. Ca eu noaptea papam cu ochii inchisi,ca nu avea rost sa ma trezesc de tot ca sa pap. Acum pap cate 70 ml odata si nu ma mai trezesc noaptea decat o data. Doamna doctor din Viena a fost foarte fericita cand a auzit ce progrese am facut.
Am fost la control la cardiologie,la dl Alin Nicolescu,care a spus ca totul este foarte bine si ca nu are rost sa mai venim asa des,asa ca abia peste 3 saptamani am urmatorul control.
Intre timp am fost si la vaccin si am tipat muuult la doamna doctor cand m-a intepat.In greutate nu prea am luat inca,dar dupa ce m-a masurat,a inteles si doamna doctor de ce:am crescut 5 cm in 2 saptamani.Acum am programare luni,ca sa vada cat m-am ingrasat,ca mami zice ca se vede ca-s mai  grasuna (mai pepenas,cum spune ea).
Acum mami si tati alearga dupa un vaccin,Synagis,pe care mi-a spus doamna doctor de la Viena ca trebuie sa-l fac (pentru ca o infectie respiratorie mai grava imi poate fi fatala),dar care la noi in tara se gaseste doar pe hartie. Doamna doctor de familie s-a interesat la Sanepid si nu il au,cu toate ca ar trebui nu numai sa il aiba,dar sa fie gratuit pentru copiii cu malformatii congenitale cardiace ca mine,pana la varsta de 2 ani. Asa ca se intereseaza de unde l-ar putea procura si cum sa faca rost de banii pentru el. (acest vaccin se face din octombrie pana in martie-aprilie,o data pe luna,iar o doza costa cam 2200 lei)
Trecand la lucruri mai frumoase,imi place sa ies la plimbare. Nu prea dorm cand sunt pe afara,ma uit la tot ce e in jurul meu si zambesc cand vorbeste cineva cu mine. Zambesc mai mult la mami si tati,dar cand vad ca vorbeste cineva cu mine mai mult stiu sa raspund cu un zambet,ca atata pot momentan.
Imi place tare mult sa fac baita. Nu plang deloc,dar mai incerc cateodata sa-i fur lui mami samponul din mana.
Cand mai are mami treaba prin casa si eu nu vreau sa dorm (desi de multe ori imi e cam somnic,dar mai trag cu ochiul la mami,ca desi ea crede ca nu o vad,mai trage cate o fuga sa vada ce fac),imi place sa ma uit la desene animate. Si la reclama de la Aquafresh. Si cand ma uit la ceva si mami,crezand ca am adormit,schimba postul,fac scandal,ca doar trebuie sa ia in considerare si parerea mea,nu? Chiar si cand sunt la mami in brate,daca stiu ca sunt in camera cu televizorul,incerc sa ma intorc sa vad si eu (lui mami nu-i place deloc asta cu uitatul la tv,decat atunci cand mai face si ea ceva treaba si nu e tati sa ma tina putin ocupata).
Pai...cam atat ar fi momentan,voi mai povesti,dar acum imi este cam foame si trebuie s-o chem pe mami ca sa imi dea sa pap.










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu