luni, 1 octombrie 2012

Multumiri

Desi nu am mai scris de ceva timp,nu am uitat ca am ramas datoare cu niste multumiri persoanelor care au crezut in mine si mi-au dat speranta. Va doresc sa va dea Dumnezeu inapoi mult mai mult decat mi-ati oferit dumneavoastra mie. Va multumesc din suflet:
- FLORIN MELINTE (pentru absolut tot ce a facut pentru mine,mami si tati si pentru ca s-a asigurat ca voi fi primita la Viena)
- RAED ARAFAT (pentru echipa de medici si pentru sansa oferita)
- CAMBEI GEANINA
-IONITA RALUCA CATRINEL
-CHIOARIU ANGELICA
-CONED CONSULTING
-TEODORU ANDREEA DANIELA
-RIZEA OANA MILENA
-STANCIU MARIOARA
-ISABELA FALK
-SC ORDENA SERV SRL
-MITROI ELENA
-STOICESCU MARIA-CLEOPATRA
-ILUSCO GEORGIANA-MIOARA
-GABOR MIHAELA
-DOICAN MIHAELA
-BOIER ELENA
-TANASE ANCA
-DUCU MONICA
-MURESAN LIVIA MELINDA
-ENACHE LUIZA
-IVAN ILINCA
-GRAMA OTILIA ILEANA
-CHIURLEA SERBAN
-CHIVARI ALINA
-MAN RODICA OLGA
-DOBRE ANDREEA MIHAELA
-BABAN DAN ALEXANDRU
-POLTORAC DAN
-ENACHE LAURENTIU STEFAN
-STARASCIUC ELENA
-BORLEAN OVIDIU DUMITRU
-MIHALACHE CRISTINA CORINA
-ROSOGA VLAD TEODOR
-STROESCU CONSTANTIN
-HLIHOR MARIA
-POPESCU COSMINA
Inca o data,va multumesc pentru ca ati crezut in mine,ati vrut sa ma ajutati si mi-ati dat o speranta pentru viata!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu