joi, 17 ianuarie 2013

Primul meu Craciun si revelion!

In primul rand `La multi ani!`,ca nu am scris pe anul acesta.
Am avut si eu parte de primul meu Craciun,Craciun pe care multi spuneau ca n-o sa-l apuc. Dar le-am aratat eu celor care au spus asta,ca eu sunt o fata nu numai curajoasa,dar si incapatanata (asa ca mami). Si uite ca m-am incapatanat si ma voi incapatana in continuare sa traiesc.
Mi-a placut tare mult bradul,ma uitam la el hipnotizata. Si eram tare curioasa sa-l vad si eu pe Mosu` asta,ca tot spunea mami ca am fost cuminte si o sa vina Mosu`. Si a venit!  Cu jucarii si cu hainute.Dar cica eu dormeam si de asta nu l-am vazut. Pe mine m-au interesat mai mult jucariile,dar am fost tare mandra cand m-a imbracat mami in hainutele cele noi si mi-a spus ce fata frumoasa sunt.
De revelion a zis mami ca am fost cam agitata. Nu am vrut deloc sa dorm si mami nu intelegea de ce. Dar eu vroiam sa vad artificiile si m-am tinut tare pana la 12. A incercat mami in fel si chip sa ma adoarma,dar eu nimic.Niciodata nu am stat eu treaza pana la ora aia,eu care dorm neintoarsa de la 8-9 seara. Dupa ce am vazut artificiile,am picat lata.M-am trezit a doua zi la 11,si asta e un record pentru mine.
Am inceput sa pap cam de toate,dar de mar tot nu ma ating. Nu-mi place si gata! A incercat mami diverse combinatii cu mar,doar doar il mananc,dar eu m-am prins de fiecare data si l-am scuipat. Mie imi plac cerealele cel mai mult. Din alea as manca la fiecare masa. Dar mami insista ca trebuie sa mananc si piureuri de fructe si legume,cica-s bune pentru mine.Singurul pe care l-am mancat chiar cu placere a fost cel de pere,in rest,asa,sa nu zica mami ca nu mananc.
De la jumatatea lui decembrie nu mai primesc supliment Polycal. Iau in sfarsit in greutate fara el. Am ajuns azi la 6,330 kg.
Azi am fost la `vaccinul` Synagis si am facut scandal mare. Din pacate saptamana viitoare ma mai asteapta 2 intepaturi,una pentru vaccinul Prevenar 13 si una pentru analize. Dar am trecut eu prin altele si mai rele,trec si peste astea.
Marti am programare la ecografie,sa vedem ce spune domnul doctor Nicolescu,daca se apropie urmatoarea operatie sau nu. Eu nu dau semne ca s-ar apropia,dar trebuie sa vada dl doctor. Mami ii trimite ecografia asta si doamnei doctor din Viena,pentru ca dumneaei a spus ca urmatoarea operatie va avea loc cand suntul pe care il am acum nu mai face fata,deci poate fi si mai tarziu decat termenul estimat de 6-9 luni.
In rest,am ocupatii specifice varstei:mananc,dorm,ma joc... A,si imi schimba mami pampers-ul.
Nu vreau deloc sa stau in fundulet. Mami si tati se tot incapataneaza sa ma mai puna si in fundulet,dar daca eu nu vreau sa stau asa,nu vreau. Eu vreau sa merg intai,si dup-aia stau si in fundulet.
Acum cateva zile am incercat sa stau singura in picioare,tinandu-ma cu manutele de marginea patutului.Dar mami n-a vrut sa ma lase si tot insista sa ma tina macar de o manuta,pentru orice eventualitate. Eu pot sa-mi sustin greutatea in picioare,dar mami nu si nu. Pe langa asta incerc sa merg de-a busilea. Ma ridic pe maini si genunchi,dar imi tot aluneca genunchii de sub mine.Si dupa ce incerc de cateva ori,ma enervez si nu mai vreau. Dar ma tot momeste mami cu pachetul de servetele umede,ca stie ca sunt fascinata de el.
Pe langa asta,tot incerc sa-mi bag piciorusele in gura si nu-mi iese. Imi scot sosetele sau botoseii si imi trag piciorul spre gura,dar nu ajunge. Ii spun lui mami ca-mi trebuie picioruse mai lungi putin.
Cam atat ar fi momentan,o sa revin cu vesti dupa ecografie si dupa ce primim parerea doamnei doctor de la Viena.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu