joi, 16 mai 2013

Vocalize si programarea la control

Ca sa incep cu inceputul:am descoperit ca pot vorbi! Acum vreo 2 saptamani. Am inceput stangaci,cu `da da da`,iar acum spun `mama` plus cateva silabe neinteligibile. Pe langa asta,fac vocalize toata ziua si sunt fascinata de tonalitatile pe care le-as putea folosi. Cateodata tip mai tare sau intr-un anumit fel si ma sperii. Cand se intampla asta,strig la mama,care de cele mai multe ori rade cand vede ce bosumflata sunt ca m-am speriat de mine.
Lucrez la mers! Pot sta putin singura in picioare,dar cand trebuie sa ma deplasez,obligatoriu trebuie sa ma tin de degetele cuiva.
Am descoperit ca mi-e frica de aspirator. Dar nu de zgomot,de aparat in sine.Nu stiu exact de ce ma sperie,ca pana acum nu m-a deranjat,dar e totusi ceva ce nu-mi place la el.Si de cate ori pune mama mana pe aspirator,incep sa plang rau de tot.
Am avut programarea la ecografie,la dl doctor Nicolescu pe 9 mai  si totul este foarte bine. Am renuntat de tot la Furosemid,iar daca totul este bine (adica nu retin apa,nu transpir in exces,nu respir greu),de luni renunt si la una din dozele zilnice de Atenolol.
Am primit hartia cu programarea la control la Viena. Este pe data de 20.06 la ora 16. Initial fusesem  programata pe 10.06,dar pentru ca mami si tati nu stiu daca strangem banii necesari,au amanat pana pe 20.
Eu una abia astept sa vada doamna doctor cat de bine mi-am revenit dupa prima operatie si cat de mare si frumoasa (si modesta) m-am facut!

Din pacate,am in continuare nevoie de ajutorul oamenilor cu suflet mare pentru a putea strange banii necesari controlului si transportului la Viena.
Daca doriti si ma puteti ajuta cumva,inimioara mea va va fi vesnic recunoscatoare.

Cont: RO10RNCB0064122518390001 (lei)
Cod SWIFT: RNCB RO BU
 Sucursala:Berceni
 Titular cont: Codrea George Marian

De asemenea,va las numarul de telefon al lui tati,in cazul in care aveti orice indoiala sau nelamurire.
0721040193-Codrea George
De asemenea,daca aveti indoieli legate de programarea la Viena,in hartie sunt mentionate numerele de telefon ale clinicii,iar toata lumea acolo vorbeste engleza.

Va multumim din suflet!









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu