sâmbătă, 22 iunie 2013

Am implinit 1 an!!

Dupa cum spune si titlul,pe 2 iunie am implinit 1 an de viata (contrar asteptarilor medicilor romani). Si am stiut ca este ziua mea,toata ziua am fost numai un zambet! Am mers in parc si m-am oprit la toti copiii (intre noi fie vorba,mie imi placeau mai mult copiii care erau cu tricicleta,pentru ca era colorata si imi atragea atentia). Am tot incercat sa ma asez in iarba,dar nu m-a lasat mami (eu vroiam sa gust iarba,cred ca stia mami si de asta nu m-a lasat).
Inca exersez la mersul singura,pot sta in picioare fara sprijin mai mult,dar pana la urma pic in fundulet. Nu prea imi place caldura asta mare,dar am avantajul faptului ca ma lasa mami mai mult sa ma balacesc la baie.

Din pacate nu am ajuns la controlul din 20 iunie la Viena pentru ca mami si tati nu au putut strange toata suma necesara,asa ca vom primi zilele acestea o reprogramare pentru 27-28 iunie sau 1-2 iulie (in functie de cand poate doamna doctor).
Cand ma voi intoarce (victorioasa) de la control,ma asteapta nasa sa-mi rupa turta.
Voi reveni cu programarea!

Am nevoie in continuare de ajutorul vostru pentru a strange toti banii necesari controlului la Viena. Daca ma puteti ajuta,gasiti toate datele necesare in dreapta paginii! Pentru orice nelamurire,va raspunde tati la telefon!
Va multumesc din suflet!








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu