sâmbătă, 11 august 2012

16 zile de la operatie...

Astazi sunt mai vioaie,mai interesata de lucrurile si persoanele din jurul meu si incep sa zambesc mai mult! Imi astept cu nerabdare lapticul,care vine la fiecare 4 ore. Primesc acum 50 ml,pe care stomacelul meu ii tolereaza fara probleme. Din pacate tot se formeaza destul de mult lichid in pieptul meu,dar se intrevede o luminita la capatul tunelului,intrucat doamna doctor a spus ca este o tendinta de scadere a cantitatii. Totusi,daca nu se va opri sau nu se va observa o scadere semnificativa a cantitatii pana saptamana viitoare,doamna doctor a spus ca va fi nevoita sa intervina chirurgical pentru a-mi pune o banda in jurul arterei pulmonare,ca sa nu mai ajunga asa de mult sange la plamani si implicit sa nu se mai formeze atat de mult lichid. Dar eu ma simt mai bine,sper sa scap si de lichid ca sa pot pleca acasa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu