vineri, 17 august 2012

22 zile de la operatie...

Usor,usor rasare soarele si pe strada mea! Mi s-a aprobat extensia pentru formularul E 112 in sfarsit,dupa mai multe piedici ale sistemului din Romania,dar tot raul spre bine.
 Doamna doctor mi-a spus ca am din ce in ce mai putin lichid la plamani;azi am avut doar 70 ml...de la 400 ml cat aveam la inceput!  Si dupa nenumarate ecografii cardiace postoperatorii a spus si ca inimioara mea functioneaza minunat.Dar in cele aproape 2 luni petrecute in spitalul din Bucuresti am cules foarte multe bacterii,care din cauza sistemului meu imunitar slabit de operatie fac ravagii si eu am facut acest lichid la plamani.Totusi are convingerea ca la sfarsitul saptamanii viitoare voi putea sa plec acasa,daca nu mai intervine nimic si scap de tot de lichid!
Din pacate parintii mei sunt tot mai disperati datorita faptului ca in acest moment abia daca ajung banii pentru drumul meu si al lui mami pana acasa. Pe langa asta,doamna doctor a spus ca voi avea de luat o perioada de timp si medicamente pentru inimioara si pentru a preveni reaparitia lichidului de la plamani pana la urmatoarea operatie. Asa ca mai fac un apel la dvs sa-mi intindeti o mana de ajutor pentru drum si pentru medicamente. Si multumesc din suflet pentru ajutorul acordat pana acum!

RO10RNCB0064122518390001 titular Codrea George Marian
Contul este in lei si este deschis la BCR Sucursala Berceni,Bucuresti

0721.040.193-George
Pentru orice nelamurire,intrebare,sau daca doriti sa vedeti actele in original il puteti suna oricand  pe tati.


Va atasez si prelungirea formularului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu