luni, 20 august 2012

Au trecut 25 zile...

Astzi doamna doctor este foarte optimista. Ieri mi-a fost schimbata medicatia pentru infectii si pana astazi abia daca mai era putin lichid la plamani si stomac. Pe langa asta de astazi primesc si un laptic special cu foarte putine grasimi,in speranta ca voi tolera o cantitate mai mare. Sambata am avut o durere urata de stomac si mi-a fost redusa putin si cantitatea,atunci primind 80 ml. Spre fericirea mea,mai am un singur furtunas de drena,care este pentru orice eventualitate. In rest sunt vioaie,si fac scandal mare atunci cand imi este foame. Doamna doctor a mai spus si ca saptamana asta nu voi putea pleca acasa,dar este aproape sigura ca pe la inceputul saptamanii viitoare ma poate externa.
De aceea,va rog sa aveti in vedere si sa nu ignorati strigatul meu de ajutor pentru medicamente si pentru a putea ajunge acasa. Am nevoie de 250 euro pentru biletul de avion si transportul de la spital la aeroport si intre 400-450 euro pentru medicamentele din prima luna.

                                         Cont:  RO10RNCB0064122518390001
Cod SWIFT:RNCB RO BU
Sucursala:Berceni
Titular cont: Codrea George Marian
Telefon : 0721040193

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu