miercuri, 8 august 2012

La 11 zile de la operatie...

Chiar daca am intampinat cateva probleme pana aici,acum sunt mai bine. Din pacate dupa operatie,la cateva zile,cand doamna doctor a decis ca e timpul sa mananc din nou laptic,stomacul meu, devenit sensibil din cauza operatiei nu l-a tolerat,desi cantitatea era foarte mica,de 5 ml.  Dupa cateva  analize a reiesit faptul ca sensibilitatea mea se datora faptului ca facusem lichid la plamani si mi s-a descoperit si o infectie. Acum,dupa ce tratamentul si-a facut efectul,incep incet sa mananc din ce in ce mai mult! Acum primesc 20 ml de laptic si stomacelul meu il tolereaza. Desi cantitatea e mica,pentru ca eu inainte de operatie mancam 100 ml la o masa,doamna doctor a spus ca daca totul e ok voi primi mai mult.
Asa sunt acum:




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu